In

Pierwszy post

Podobno najtrudniej wykonać pierwszy krok... czas spróbować.
Witam na moim blogu, który postanowiłam założyć by dzielić się moją wiedzą i pasją. Od lat zajmuję się kotami. Wcześniej prowadziłam bloga, który bardziej wygląda jak kącik adopcyjny i nie zamierzam z tamtej działalności rezygnować.
Ten blog będzie miał zgoła inny charakter; z racji tego, że postanowiłam spełnić moje największe marzenia i zostać behawiorystą zwierzęcym zdecydowałam się także na utworzenie strony, która będzie moim małym portfolio.
Mam nadzieję zachęcać tutaj nie tylko do adopcji zwierząt ale także do opieki nad nimi, troski, pracy i cierpliwości dla nich gdy zaczynają się problemy. Wierzę, że każdy problem da się rozwiązać gdy tylko próbujemy znaleźć wspólny język.
Zapraszam więc wszystkich do odwiedzania moich skromnych progów, komentowania postów i zadawania pytań:)

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.