In

Post urodzinowy:)

Kochani:)
Za tydzień Małgorzata od kota czyli ja kończy 35 lat (i bardzo mnie ten wiek cieszy;)).
Moja blogowa pisanina o kotach ma już 8 lat i zbliża się Światowy Dzień Kota.
Ponieważ nie obchodzę urodzin a i tak co roku dostaję wino, kwiaty itd. pomyślałam, że w tym roku zamiast prezentów poproszę o udział w małej zbiórce.
Za wszystkie zebrane pieniądze Fundacja Głosem Zwierząt kupi dla kotów ze schroniska i mojego domu tymczasowego zabawki.
Dlaczego zabawki a nie karmę? Bo karmy nie brakuje a dobrej zabawy nigdy za wiele;)
Kwota zbiórka jest umowna: zbierzemy mniej też się będziemy cieszyć, zbierzemy więcej świętujemy dłużej;)
Dziękujemy za wsparcie:)
Zbiórka tutaj.
Zdjęcie Janusza- ma już dom ale mały, słodki kotek zawsze działa;)

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.