In

Moje kociaki w akcji dla schroniska

Jakiś czas temu rozpoczęłam współpracę z Fundacją Animal Security. Dzięki temu mam czasem jakieś dodatkowe kociaki w domu jako ich opiekun tymczasowy i mogę brać udział w różnych akcjach fundacyjnych jak np Lato na Targach  tu gdzie opowiadałam dzieciakom o tym jak należy dbać o pupila i starałam się jak mogłam odpowiadać na różne pytania właścicieli zwierząt.

Teraz fundacja założyła mi konto na stronie akcji dlaschroniska.pl dzięki czemu osoby, które chciałyby mi pomóc w prowadzeniu tej mojej, małej kociej działalności mają taką możliwość.
Pod naszą opieką tymczasową aktualnie jest osiem kociąt i trzech kocich seniorów, wszyscy przede wszystkim potrzebują czegoś do jedzenia a wykarmienie takiej bandy to nie łatwa sprawa do zaplanowania domowego budżetu. Ta ilość zwierząt sprawia, że skupiamy się głównie na karmach i leczeniu nie myśląc już o innych umilaczach dla kotów bo nie mamy na to środków.
Więc jeśli ktoś z Państwa zechce nam pomóc to zapraszam do odwiedzenia naszych kotów tutaj i wszystkim bardzo dziękuję za pomoc.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.