In

Koty wychodzące


Kilka dni temu odbierałam telefon od zapłakanej pani, której zginął kot. Kot wychodził i spał często w ogrodzie "bo lubił".
Takich sytuacji spotykam niestety coraz więcej, coraz częściej słyszę opinie o tym, że kot powinien być wolny (może za dużo fanów "Kedi" o czym następnym razem).


Chciałam Wam przygotować post o tym dlaczego kot nie powinien wychodzić i co?
I ktoś napisał tak dobry tekst, że nie mam zamiaru udawać mądrzejszej;)
Zapraszam do poczytania
animalus

Na zdjęciu "Dzikus" czyli kot, który co jakiś czas od przeszło sześciu lat odwiedza mój taras, cierpliwie czeka na jedzenie i nie zamierza się ze mną bliżej przyjaźnić;)
... zdjęcie z czasów gdy jeszcze karmiłam chrupkami, proszę nie brać zt tego przykładu i nie wykładać suchego jedzenia kotom wolno żyjącym.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.