In

Sobota. Dzien kota.

Trzynastego lutego w sobotę obchodziliśmy w Schronisku dla Zwierząt w Poznaniu. Z tej okazji zorganizowaliśmy kilka mini wykładów i miałam przyjemność też pogadania o kotach co mogłabym robić zawsze i wszędzie;)
Okazało się, że trema mnie jednak w takich chwilach mocno łapie bo na co dzień więcej rozmawiam z kotami niż ludźmi i wystąpienie przed większą grupą osób jest dla mnie problemem. Na szczęście po pierwsze przyszli bardzo wyrozumiali słuchacze, po drugie obecne były na sali koty: mój ukochany Jacuś i ekipa suwakowa Jogin i spółka dzięki czemu dosyć szybko poradziłam sobie z nerwami;)
Chciałabym więcej takich dni. Dni kiedy odwiedzają nas osoby, które myślą o adopcji kota i chcą o nich wiedzieć jak najwięcej zanim podejmą taką decyzję.
Niedługo będę miała przyjemność opowiadać w schronisku po raz kolejny. Tym razem będziemy rozmawiać o tym jak przyjąć do domu kolejne zwierzę.
Mam nadzieję podołam;)
Dla tych, których nie było kilka zdjęć, za które dziękuję wolontariuszce Ani i Monice, która prowadzi bloga kot error.
Więcej o tym dniu tutaj







Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.