In

Wczesna stymulacja neurologiczna szczeniąt i kociąt

Pisałam kiedyś o kociętach, ich wczesnym rozwoju i opiece; link tutaj.
Wspomniałam tak o tym jak ważna i korzystna jest wczesna stymulacja takich maluchów i dostałam kilka pytań o to co mam na myśli.
Początkowo myślałam o tym by zrobić post własnego autorstwa ale szybko dotarło do mnie, że polegało by to tylko na kopiowaniu myśli mądrzejszych ode mnie;)
Postanowiłam więc podzielić się z Wami moim zdaniem bardzo ciekawym artykułem na ten temat, którego autorem jest jeden z wykładowców COAPE p. Andrzej Kłosiński.
Prywatnie dodam tylko, że mam zaszczyt uczęszczać do tej szkoły i jestem w trakcie Kursu Dyplomowego COAPE.
Miłej lektury zainteresowanym życzę;)
http://coape.pl/wczesna-stymulacja-neurologiczna-szczeniat

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.