In

Sterylizacja - ankieta

Kochani kociarze:)
Mam wielką prośbę; otóż postanowiłam napisać artykuł, mam nadzieję wyjdzie z tego spora i przydatna dla wielu praca na temat sterylizacji kotów; zalet, wad i obaw. Aby napisać jak najlepiej potrzebuję wsparcia czyli kociego zaplecza. Pracę będę oczywiście omawiać wraz z lekarzami weterynarii. Każdego opiekuna kota, bez względu na wiek i na to czy jest sterylizowany, który zgodziłby się wziąć udział w takim  badaniu proszę o kontakt mailowy z malgorzata.muchowska@gmail.com w tytule maila proszę wpisać ankieta lub kot. Mam nadzieję uda nam się zebrać sporo ankiet i stworzyć coś pożytecznego i pomocnego.

Related Articles

2 komentarze:

  1. Chętnie wypełnię ankietę:) opinie.moje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ankieta dostępna pod linkiem
      https://docs.google.com/forms/d/12e5e2N1nnjRGJ2mV2PGfnYEySKF6eDF_EzQwNNw2d_A/viewform
      Piękny kot na awatarze;)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.